Morr

Jag är trött och grinig. Började jobba klockan 8a i morse och slutade vid 12 för att hinna åka hem och äta innan jag börjar jobba igen. Sitter på bussen till jobbet just nu och har så lite för mig så tänkte skriva lite. Egentligen har jag ingen lust att jobba till halv 10 ikväll. Men vad ska man göra? Det finns lixom inget val. På det hela så börjar jag bli sjuk känns det som. Eller så är jag bara as trött. Vet inte hur jag ska orka. Behöver en riktig sockerkick egentligen. Tur att vi har något roligt att göra på jobbet i alla fall, vi ska till en studio och spela in lite låtar. Awesome. Jag är alltid osäker på hur man stavar det jävla ordet. Men skit samma. Jag tjötar bara nu och är ändå snart framme. Puss på er

Kommentarer
Postat av: FINI

ha en grym dag på jobbet då! pepp

2010-10-19 @ 16:18:46
URL: http://fini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0