Hamiltons

Hallu

 

Igår var en dag då det var fullt upp.

Vi repade och det repet var det bästa hittills, när vi satt där så såg man hur det lixom lyste till i allas ögon. Vi är på G och detta kommer bli helt jävla awesome! Ser fram i mot repet på onsdag och nu i veckan borde vi få upp soffan dit också? Band sup i repan i helgen i alla fall. Och jag har fått värsta coola låtidén, n ana n ana naaaa.

 

Sarah kom och hämtade oss i repan när vi var klara. Så jag, Fia, Christopher, Sarah och senare även Joline hade en liten film kväll. En sak är säker, jag kommer aldrig mer se på The Hamiltons igen. Jävla äckel. Jag klarar inte av vampyrfilmer, usch.

 

Men nu ligger jag här i min säng och försöker plugga, det hade gått så mycket bättre om man kom in på studieplattformerna också -.-’

Så jag sitter väll här, kollar på gamla pics och saknar mitt gamla hår. Morr, men snart är det inte långt kvar tills jag kan börja leka med hårförlängningar igen. Men kolla hur dö läcker jag var.

 

 

 

 

fast det är jag fortfarande, döläcker alltså

 


Kommentarer
Postat av: JESSI FOX

hahahah nästan så jag tänkte fråga vad det där var för snygg tjej... ;)

2010-09-06 @ 12:20:20
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0